onsdag 27 oktober 2010

Onsdag

 Idag hittade jag ett annat ställe, Det var en jätte mysig restaurang, som hade solstolar brevid havet.
Där låg jag några timmar. Åt även lunch där. Det finns hur många ställen som helst. Imorgon kommer första Vingflyget hit med turister. Det märks alla målar och fixar till sina ställen.Bosse träffade en vinganställd igår och hon sa att reserna hit redan var bra bokade.Turismen hit har varit på nedgång de senaste åren men hon sa att resorna ifrån Finland var redan bokade med 70%. Det är bra, landet behöver turister.
Jag önskar att ni kunde höra vad jag hör utanför mitt fönster. Några spelar på trummor, det låter underbart.

3 kommentarer:

  1. Lena, vad skönt det ser ut. Jag längtar till sol och värme! Kram Yvonne

    SvaraRadera
  2. hej på er, jag följer era upplevelser med längtan att hälsa på er där värmen finns , ha det gott mvh p björling

    SvaraRadera