fredag 22 oktober 2010

Fina fruktträd

 Idag packade jag ryggsäcken med badkläder, vatten och en bra bok.Jag gick redan halv nio ner till stranden. Jag la mig på en solstol vid poolen  på hotellet som heter Senegambia. Där låg jag hela dagen. jag varvade med att bada i havet och i poolen. Vid 2 tiden kom Bossse dit och vi åt lunch tillsammans. Han la sig sen också på en solstol och där låg vi sen hela eftermiddagen.


Jag vill bara visa vad fint papayaträd jag har utanför mitt sovrumsfönster.



Vi har massor med bananer som växer i trädgården, snart är de mogna..Mums.



 Vi har en jättefint Hibuskusträd.
Jag älskar hibusksblommor, de är så röda och vackra.
















Det här är ett apelsinträd som växer på framsidan. Apelsinerna är söta och goda, men är inte riktigt klara ännu.

Imorgon ska det vara ett personalmöte med alla anställda. Det blir roligt att träffa alla. Många har varit ute på jobb länge, så det blir nog många nya ansikten.
Sen ska vi äta smörgåstårta. Spännande......

3 kommentarer:

  1. Så underbart vackert och fantastiskt med frukter och färger. Tänkte på dig häromdagen när jag var ute och plockade trattkantareller. Det var ett år sen vi var ute och mötte den obehagliga typen men hittade massor med trattar. Nu får du plocka frukt istället. HAr du en mailadress Lena?

    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. lenamariaschmidt@hotmail.com
    Kul om du skriver lite till mig. Roligare att ha kontakt så.
    Kramar Lena

    SvaraRadera
  3. WOw vilka härliga fruktträd. Varva pool med hav låter rätt okej det med ;-)

    SvaraRadera