söndag 24 oktober 2010

Hegledighet..

Helgen har vi tillbringat på Senegambia hotell. Legat vid poolen, simmat i havet och läst en bra bok under ett parasoll. Jag måste säga att jag trivs väldigt bra här. Alla är snälla och hjälpsamma. Känner mig inte stressad att jag inte har något jobb. Jag vet redan nu en hel del saker som jag har blivit erbjuden att göra. Men jag vill vänta och känna efter. Har ju bara varit här i tre veckor, fast det känns väldigt länge. Vi har kommit in i landet och folket snabbt, så man känner sig redan som hemma. Det är en väldigt litet ställe.
Ha en fortsatt trevlig helg. Vi hörs snart, kramar till er alla ifrån en svettig Lena

4 kommentarer:

  1. Va härligt!!! Bra att du trivs. Love u! Malin

    SvaraRadera
  2. Åh det låter så underbart! Längtar dit, längtar bort från böta och gråa dagar.
    Puss puss

    SvaraRadera
  3. Jeg vil også være der på en sånn strand sammen med deg. <3 Gry

    SvaraRadera
  4. Du är så välkommen. Packa väskan och dra.
    Jag tycker att det skulle vara roligt att ha lite främmande. Bosse jobbar ju mest hela dagarna.
    Kram Lena

    SvaraRadera