torsdag 16 december 2010

 Veckan ska börja sunt tänkte jag!!!
Vill ju se pigg och fräsch ut när barnen kommer på torsdag.
Jag dricker fruktdrinkar, äter frukt och frossar i mig allt som har vitaminer i sig.

Men vad hjälpte det??????    På tisdagseftermiddag började jag känna mig lite dålig. Ont i huvudet och det kändes som om jag hade feber.. Jag har haft ont i benen, men det troddde jag var träningsverk...
La mig på kvällen men vaknade på natten med värsta feberfrossa,diaree och andra konstiga symtom..Ja nu harjag fått malaria också.?.Tog blodprov, javisst bara till att äta malariamedicin och antibiotika för att jag var så dålig i magen..Tog medicinen och bara på några timmar kändes det mycket bättre.Sov hela dan. Ska äta 4 tabletter var åttonde timme i tre dagar..Typisk.. barnen och barnbarnen kommer ....
Idag torsdag känner jag mej ganska bra, lite svettig fortfarande, men helt ok..Flyget skulle vara framme nu, men det var försenat ifrån Arlanda SNÖKAOS..De kommer nog 4 tmmar försent hit,Så de landar väl vid 8 tiden hoppas jag om inget annat har försenat dem.. Man håller ju på att längta ihjäl sig..Nu ska jag duscha och försöka att göra så att jag någolunda frisk ut...Det tar en halvtimme att åka till flyget. Bosse och jag åker dit och säger hej, sen får de åka med vingbussen till deras hotell. Vi får väl hänga efter i vår bil...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar