måndag 13 december 2010

Lördag -söndag.

Helgen blev en gå helg. Vi har ju suttit så mycket i bil den här veckan så benen behövdes användas.
Lördagen gick vi fyra timmar, in i apparken och sen en lång promenad längst stranden.Kvällen tillbringade Bosse och jag hemma. En flaska rödvin och en film.. Skönt att slappa...

Söndagen vaknade jag med värsta träningsverk..Men jag har hört att träningsverk ska tränas bort. Så det vara bara ut och gå igen. Inte så långt men ett par timmar.
Jag var lite besviken , Jag mötte inget luciatåg. Ingen glögg, inga pepparkakoa eller lussebullarSeverades under promenaden. jag hoppas verkligen att ni alla har fått allt det där....
På kvällen gick vi till en kvinna som har en restaurang som på söndagar har en tysk inspirerad buffe. Bosse har sagt nu i flera veckors tid att han ska komma och äta hos henne(han älskar surkål och grismat).Så nu var det dags att inviga denna efterlängtade buffe. Den var fin, med mycket grönsaker och en hel gris på bordet. Surkålen och korven var också gott  Sen åkte vi hem och somnade som små grisar.....

1 kommentar:

  1. Oj va ni var hurtiga då!!! Idag är det lucia och vi saknade er såklart. Ludvig och Agnes var jätte duktiga på luciatåget, exemplariska faktiskt! Längtar,bara två dagar kvar, puss puss från Malin

    SvaraRadera