fredag 12 november 2010

fredag


 Nu har lite mer än en månad gått. Helt otroligt att det har gått så fort, men ändå känns det som att vi har varit här jättelänge.En back öl och back läsk här vi druckit upp iallafall. Ölen är jättegod. Kul att den heter Julbrew, man kan ju alltid tänka på julen när man dricker den..

I
Idag är det fredag. jag delade min papaya som min trädgårdsmästare sa. Det luktade faktiskt lite kräks om den, har nog väntat lite för länge. Men jag tog iallafall fram min blender och mixtrade ner hela frukten tillsammans med is. Jag tyckte att det var ganska gott. Bosse höll på att spy.Det är nog så som jag kommer ihåg..Jag tycker nog  inte om PAPAYA...


Men den ser iallafalla god ut.Eller hur?

På eftermiddan åkte vi en snabbis till Banjul och hämtade våra utemöbler. Snygga eller hur? Vi beställde de förra vecka, de passar jättebra vå vår baksida.




På vägen hem stannade  vi vid havet strax utanför Banjul på en liten restaurang.Jag åt räkor, smaskens....

3 kommentarer:

  1. Sitter här och kurerar mig från influensan. Har åkt på den rejält i år. Inget kul. Fattar inte varför jag får ALLT nu. Jaja. Det blir bättre snart igen ;)
    Ni ser ut att ha det mysigt. Papaya är INTE gott. Ser fram emot fler o fler bilder och berättelser. För det är så skoj att se hur ni har det där nere. KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej kära mamma. Skriver här för ni har ju varit borta i helgen och vi har inte kunnat höras! Vi fick inte ens gratta pappa på farsdag! Men ge honom en stor puss från mig, hörs gärna imorgon. Då ska vi vaccinera oss. Puss till dig med. Från malin

    SvaraRadera
  3. Kul att du gillar vad du ser. Tråkigt för dig att du har fått influensan. Hoppas att du kryar på dig snart. Det är jätte roligt att läsa folks kommentarer för då vet jag vem som tittar.Det inte bara ser mysigt ut vi har det mysigt. Längtar hem ibland till de mina, men då tänker jag på vädret, NEJ!!!! Kram

    SvaraRadera