fredag 25 mars 2011

hemma

Nu är jag hemma i Sverige igen.
Längtade hem till alla här hemma.
Sista tiden i Gambia var som en lång semester. Jag visste att vi skulle hem, så då var det bara till att sola och bada, Jag unnade mig till och med att gå på spa. Underbart.
Olle var där sista veckan med oss. Det var så bra att ha främmande sista tiden. När vi hade bestämt oss att vi skulle åka hem, då ville vi bara åka. Men tack vare att Olle var där så hittade vi på roliga saker varje dag och den sista tiden gick så fort.
Gambia är ett jätte trevligt land med fullt med underbara människor. Vi kommer att minnas den här tiden av livet som en bra tid. Men vi är glada att vara hemma igen.
Jag vill tacka alla som har följt min tid i Gambia och hoppas att ni har blivit sugna att åka dit. Gambia ett jättebra turistland. Sol och bad med långa tomma sandstränder.
Nu säger jag Tack och Hej.Lena

2 kommentarer:

  1. Tack för att vi fick följa med på din/er resa!
    Nu får du ta och skaffa en "Lena på harva"-blogg ;-) Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem mamma! Du är efterlängtad!

    SvaraRadera