tisdag 4 januari 2011

Handling?

 Nu har jag bestämt mig..jag vill också se snö och känna kyla.
Kommer hem tre veckor med landning i mitten av januari.. Jag ser verkligen fram emot tre veckor med vinter. Jag hoppas att snön och minusgraderna är kvar..Jag ska åka reguljärt vilket innebär att jag har rätt till 56kg bagage.
 Nu kommer min stora fråga??? Vad ska jag handla?
. Det finns inte så mycket som jag vill ha..
När barnen åkte hem hittade vi söta utklädningskläder till förskolerna. men vi hittade mest klänningar.



Men idag var jag och Bosse inne i Banjul, för att se om vi hittade något som vi ville ha hemma..men det gjorde vi inte.
Men vi hittade kostymer i små storlekar Två till varje avdelning. en hel svart och en kritstrecksrandig.  Jättesöta.
Det är kavaj, byxor, väst, skjorta och slips..Ursnyggt..

Här ligger nu åtta stycken snygga uppsättningar.
Några kilon i väskan.. Jag ska fortsätta leta efter saker som kan vara bra att ha!!!

4 kommentarer:

  1. Små trummor eller andra instrument! Jag köper gärna en trumma av dig om du orkar släpa åt mig ;) En liten variant alltså.
    KRAM Jenny

    SvaraRadera
  2. Roligt att du kommer hem!! Snön kommer nog aldrig att försvinna känns det som ;-))

    SvaraRadera
  3. Va kul att du hittade så många söta kostymer! Längtar till att du kommer hem, puss malin

    SvaraRadera
  4. Hej Lena !
    De ska bli kul att träffa er,och höra hur ni har det där(live).
    Här ska vi ladda för en ny termin och nya utmaningar.
    Utklädningskläder tar vi jätte gärna till Harva.
    Vi har ett gäng som gillar att klä ut sig.
    Och instrument är aldrig fel.
    Vi syns och hörs, Kramiz / Sussie

    SvaraRadera